czwartek, 23 listopada 2017

Nowe początki :)



Witajcie na naszym nowym blogu :)

Tak naszym... Mnie zancie już z innego bloga a konkretnie tego klik, chociaż do tej pory nie wiecie jak mam na imię no chyba że zaglądacie na facebookową grupę Curly Girl ;) więc może w końcu się przedstawię, mam na imię Lucyna ale mówią na mnie Lucy poznacie tutaj również mojego TŻ, razem z którym będziemy tworzyć tego bloga. Ja uwielbiam kosmetyki i jestem całkowitą włosoniaczką a  Łukasz, kocha gotować i podróżować kiedy tylko ma na to czas, nawet jeśli są to tylko zwykłe krótkie wycieczki. Oboje jesteśmy muzykami, ja gram na skrzypcach, Łukasz na pianinie. Pojawiać się więc tutaj będą:
- serie kulinarne stworzone z naszych przepisów
- muzyka, piosenki tworzone przez nas
- nasze mniejsze i większe podróże
No a co do reszty, zobaczymy... ;)
 A na zachętę Cover piosenki
wykonawcy: Łukasz wokal, produkcja
Lucy: skrzypce
Lucas: gitara ( kumpel)
Krzychu : tło wokalne ;) ( brat )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz